یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی بینی که طی انجام آن نه بینی حالتی مصنوعی به خود می گیرد و نه به همان حالت قبل و اولیه خود شبیه است ، جراحی بینی نیمه فانتزی می باشد. در این نوع جراحی بینی همانطور که گفته شد فرم بینی متناسب با سایر اجزای صورت کوچک شده و قوس بسیار ظریف و زیبایی بر روی نوک یا پروجکشن بینی به وجود خواهد آمد. بیمارانی که علاقه ای به فرم کنونی بینی خود ندارند و همچنین دوست ندارد بینی ان ها قوس شدید و مصنوعی داشته باشد ، یکی از مناسب ترین کاندیدای عمل بینی نیمه فانتزی محسوب می شوند. اگر با توجه به توضیحات فوق باز هم متوجه فرم این نوع بینی ها نشده اید یا اینکه تمایل دارید در رابطه با ویژگی های آنان ، عوارض جانبی عمل زیبایی بینی نیمه عروسکی آشنا شوید یا از تفاوت میان آن و فرم فانتزی آگاه شوید توصیه می کنیم این مقاله از سایت دکتر لیلا اکبری بهترین جراح بینی تهران را از دست ندهید.

 

جراحی بینی نیمه فانتزی

 

بینی فانتزی چه شکلیه؟

یکی از انواع مدل های مختلف بینی ، که امروزه برخی از بیماران خانم برای انجام آن درخواست دارند ، بینی نیمه فانتزی می باشد. با نگاه کردن به عروسکی که نام این شکل از بینی از آن مشتق شده است ، می توان فهیمید که شکل و فرم کلی آن شبیه به بینی عروسک ها کوچک و ظریف است که پل بینی آن پایین بوده و نوک آن کمی به سمت بالا می باشد.

قطعا بینی که شبیه به بینی عروسک ها می باشد ، کوچک تر از ان چیزی است که بتواند با سایر اجزای صورت تناسب داشته باشد و هارمونی را حفظ کند. به همین منظور ، جراح علاوه بر اجرای ویژگی های این نوع بینی بر روی دماغ مراجعه کننده ، تناسب و هارمونی این عضو مهم را با سایر اجزای صورت مد نظر قرار داده و با توجه به علم زیباشناسس ، بینی جدید و زیبایی خلق می کند تا علاوه بر داشتن زیبایی ها و ظرافت های بینی یک عروسک ، طبیعی به نظر رسیده و هارمونی آن با سایر اجزای چهره حفظ شود.

جراحی بینی نیمه فانتزی چگونه انجام می شود؟

جراحی زیبایی بینی نیمه فانتزی ، همانطور که از نامش پیداست ترکیبی از حالت بینی طبیعی و فانتزی می باشد. به عبارتی دیگر قوس به وجود آمده در عمل زیبایی بینی نیمه عروسکی ، در مقایسه با جراحی بینی فانتزی کمتر بوده و از فرم طبیعی بیشتر می باشد که همین امر باعث می شود بینی خلق شده از انتحنای کمتری برخوردار باشد. عمل بینی نیمه فانتزی ، برای کسانی که تمایل دارند بینی شان کوچک و عروسکی باشد و در عین حال از حالات طبیعی برخوردار باشد ، مناسب می باشد.

طبق گفته های بهترین دکتر عمل بینی نیمه عروسکی  تهران ، اجرای چنین شکل بینی ، در مراجعه کنندگانی که دارای بینی بزرگ و با پوست ضخیم هستند امکان پذیر نبوده و در صورت انجام نتایج زیبا و مطلوبی را خلق نخواهد کرد. افرادی که دارای بینی متوسط با پوست نازک تر هستند همیشه بهترین و مناسب ترین داوطلبین برای جراحی بینی نیمه فانتزی هستند. کسانی که دارای بینی گوشتی هستند و نمی توانند بینی خود را به فرم فانتزی عمل کنند می توانند با انجام این نوع فرم به خواسته خود برسند.

عمل بینی نیمه فانتزی بر روی بیمارانی که مناسب ترین گزینه برای اجرای این شکل بینی هستند ، به صورت ترکیبی از تغییر نیم رخ خط پشتی و تغییراتی در نوک بینی انجام می شود. پزشک برای محقق کردن چنین خواسته ای یک شکاف در استخوان بینی به وجود خواهد آورد و سپس آن را تراش داده و طی انجام آن ارتفاع تیغه قوس میانی را پایین می آورد. همچنین برای اعمال تغییرات بر روی نیمه یک سوم پایینی بینی ، کوتاه کردن نوک بینی و هدایت کردن آن به سمت بالا ، از تراش دادن بخشی از سپتوم و بخیه زدن نوک بینی استفاده می کند.

 

کاندیدای مناسب رینوپلاستی نیمه فانتزی

شاید این که آیا منم هم می تونم بینیمو نیمه عروسکی عمل کنم ؟ سوال شمایی که دارید این مقاله را می خوانید باشد ، در پاسخ به این سوال دکتر اکبری جراح نیمه عروسکی تهران می گویند کسانی که بینی آن ها جزء بینی های استخوانی قرار می گیرید ، بهترین و مناسب ترین کاندید برای انجام عمل بینی نیمه عروسکی می باشند چرا که به دلیل برخوردار بودن بینی های استخوانی از پوستی نازک و غضروفی محکن ، اعمال تغییرات بسیار زیاد به راحتی امکان پذیر می باشد.

از طرفی نیز تغییرات به خوبی و زیبایی قابل مشاهده خواهند بود. البته لازم به ذکر است که کسانی که دارای بینی گوشتی نیز هستند می توانند عمل بینی نیمه فانتزی را انجام دهند اما نظر قطعی بر عهده پزشک می باشد ، چرا که گاها ممکن است استخوان و غضروف بینی بیش از حد سست باشد و کوچک ترین تغیرات باعث به وجود آمدن بدفرمی های بسیار زیادی شود. از همین رو اگر بینی شما گوشتی است بهتر است در رابطه با اینکه آیا می توانید جراحی بینی نیمه فانتزی را انجام دهید یا خیر با جراح بینی منتخب خود صحبت کنید.

به یاد داشته باشید که پزشک به دلیل تخصص و تجربه زیاد و همچنین قرار دادن حفظ سلامت شما در اولویت هایش تصمیم درست و عاقلانه ای را می گیرید و شما برای اینکه به عوارض جانبی حاد و شدیدی دچار نشوید باید به او اعتماد کنید.

بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی

برای پی بردن به تفاوت های این دو فرم بهتر است به طور کامل هر دو فرم بینی را تحت بررسی و ارزیابی قرار دهید ، نمونه کار ها را مشاهده کنید و سپس به مزایا و معایب آن دقت کنید. اما به طور کلی باید بگویم در بینی های طبیعی برخلاف بینی های فانتزی یا نیمه فانتزی ، خبری از کوچک شدن بیش از اندازه بینی یا قوس دار بودن و سربالا بودن نوک بینی وجود ندارد.

در این نوع از بینی ها ، فرم طبیعی بینی حفظ شده و بهترین دکتر عمل بینی نیمه فانتزی تهران ، طی اعمال تغییرات در آن ، تنها به رفع ایرادات و نواقص بینی تمرکز می کند. به عنوان مثال در صورتی که انحراف بینی وجود داشته باشد تنها انحراف را از بین میبرد یا اینکه اگر بر روی پل بینی برامدگی شدیدی وجود داشت تنها آن را برطرف می کند. همانطور که می دانید تنها تفاوت میان بینی های طبیعی و نیمه فانتزی ، در فرم ظاهری آن ها و همچنین فاصله میان لب بالا و نوک بینی می باشد.

به گونه ای که این فاصله در بینی های جراحی بینی نیمه فانتزی بین 95 تا 100 درجه می باشد. تعیین اینکه کدام یک از فرم ها بهتر است تنها بر عهده پزشک معالج شما می باشد ، چرا که او به علم زیبا شناسی تسلط دارد ، تا کنون عمل های زیبایی بینی بسیار زیادی انجام داده است ، مدل ها و چهره های متفاوتی را مشاهده کرده است ، پس می تواند بهترین و مطلوب ترین فرم را برای بینی شما انتخاب کند. دکتر اکبری بهترین دکتر بینی نیمه فانتزی تهران با در نظر گرفتن خواسته های شما و توجه به علم زیباشناسی بهترین فرم بینی را برای شما به ارمغان می آورند.

 

 

بهترین جراح بینی نیمه فانتزی تهران

آیا مدت طولانی است که به جراحی بینی نیمه فانتزی فکر می کنید و بالاخره تصمیم قطعی گرفته اید و اکنون به دنبال بهترین دکتر بینی نیمه عروسکی  هستید؟ اگر نمی دانید چگونه مسیر درست را در دستیابی به یک انتخاب موفقیت آمیز در پیش بگیرید، توضیحات دکتر لیلا دلخواه اکبری بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در تهران را بعنوان یک راهنمای قابل اعتماد مطالعه کنید.

  • دکتر زیبایی بینی را انتخاب کنید که اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهد. عمل بینی یک فرایند گران و جدی است و یک جراح خوب با برقراری یک ارتباط مبتنی بر اعتماد و همکاری دوجانبه، شرایطی را فراهم می کند که شما بتوانید به راحتی سوالات خود را درباره فرایند، طول دوره بهبود، عوارض جراحی و موارد دیگر بپرسید. به دنبال متخصص عمل بینی نیمه فانتزی در تهران باشید که با حوصله کلیه موارد لازم را برای شما توضیح داده و صبورانه به سوالات شما پاسخ دهد. از نظر یک دکتر زیبایی بینی نیمه عروسکی خوب، جلسه مشاوره یک فرصت طلایی برای مبادله اطلاعات مفید و سازنده در دستیابی به یک نتیجه موفقیت آمیز محسوب می شود.
  • یک جراح متخصص را انتخاب کنید. وظیفه شما تحقیق کامل برای یافتن بهترین پزشک برای جراحی بینی نیمه عروسکی است که انواع جراحی های پلاستیک مربوط به بینی را انجام داده و به آناتومی و عملکرد این اندام احاطه کامل داشته و از یک نگاه هنری از نظر زیبایی شناسی برخوردار باشد. سوابق جراحی جراح بالقوه خود را بررسی کنید و ببینید چقدر در خلق نتایج رضایت بخش و ثبت آنها در کارنامه کاری خود موفق عمل کرده است.
  • به دنبال متخصص عمل بینی نیمه فانتزی در تهران باشید که شما را در تمام مراحل جراحی همراهی کند. عمل زیبایی بینی از سه دوره اصلی قبل از عمل، طول عمل و بعد از عمل تشکیل شده است. یک جراح خوب و پرسنل متعهد او نسبت به تمام این مراحل حساس بوده و بیمار را تا آخرین جلسه ویزیت همراهی می کنند.

عمل بینی نیمه فانتزی با نتیجه ای دیدنی در تهران 

 

تکنیک های جراحی بینی نیمه فانتزی

رینوپلاستی نیمه فانتزی با دو دستاورد جراحی به روش باز و بسته قابل اجرا است. در دستاورد باز، جراح با ایجاد یک برش خارجی در حد فاصل بین دو سوراخ بینی به همراه برش های داخلی، پوست بینی را کنار زده و به چارچوب غضروفی و استخوانی داخل بینی احاطه کامل پیدا می کند. بعد از تکمیل عمل بینی نیمه فانتزی پوست به موقعیت اولیه بازگشته و با بخیه بسته می شود. به مرور زمان هیچ اثری از جای برش بر جای نخواهد ماند.
در دستاورد جراحی به روش بسته، کلیه برش ها در داخل بینی ایجاد شده و بهترین دکتر جراحی بینی نیمه فانتزی تهران از طریق این برش ها تغییرات لازم را در بینی ایجاد می کند. پزشک بعد از معاینه بینی و تعیین دامنه تغییرات مورد نیاز در خصوص استفاده از یکی از این دو دستاورد با بیمار گفتگو خواهد کرد.

شستشوی بینی بعد از عمل بینی نیمه فانتزی

شستن بینی و صورت بعد از رینوپلاستی باید با رعایت نکاتی انجام شود که در این بخش دستوالعمل های مربوط به آن ذکر شده است. تا زمانی که بینی شما گچ گرفته شده است نباید صورت تان را بشویید. در عوض با استفاده از یک پد پنبه ای مرطوب به آرامی صورت را تمیز کنید. در روز هفتم بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران ، گچ بینی برداشته می شود. شما می توانید صورت تان را با آب ولرم بشویید. برای آبکشی سوراخ های بینی از سرم سالین یا اسپری بینی استفاده کنید. در طول هفته اول بعد از جراحی از فروبردن اشیاء تیز و حتی ناخن در بینی جداً خودداری کنید. اینکار باعث خونریزی و افزایش تورم بینی خواهد شد. تمیز کردن بینی بعد از جراحی و استعمال پمادهای تجویز شده توسط پزشک از بروز عفونت در ناحیه عمل بینی نیمه فانتزی جلوگیری می کند. شما می توانید استعمال این پمادها را بر روی زخم ها و بخیه ها به مدت سه روز ادامه داده و پس از آن از پمادهای معمولی مثل وازلین استفاده کنید.

هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی در تهران

همانطور که می دانید و در طول مقاله نیز گفتیم هزینه انجام عمل بینی نیمه فانتزی در هر فردی نسبت به دیگری متغییر می باشد. از این رو کسب آگاهی در رابطه با آن نیازمند مراجعه حضوری به دکتر بینی و قرار گرفتن تحت معاینه می باشد. پس از آن هزینه نهایی عمل بینی مشخص می شود.